Književni pokus
Autor: Stjepana Kadić, 27. 1. 2021.
Učenici viših razreda škola u Drnju i Hlebinama, roditelji i učitelji sudjelovali su 25. siječnja 2021. na zanimljivoj online književnoj večeri nazvanoj Književni pokus. Inspiracija za naziv bio je dio večeri nazvan Žablji pokus, koji je nastao prema priči Žabe traže kralja Ivane Brlić-Mažuranić. Večer su organizirale članice Erasmus+ tima Elena Belec, Martina Hrastić Farkaš i Stjepana Kadić u sklopu TITLE projekta, čiji je glavni cilj promicanje čitanja, a posebice onoga s razumijevanjem.
Nakon uvodnog razgovora, učenici i njihovi roditelji su pažljivo slušali priču Ivane Brlić-Mažuranić, a nakon svake stanke su morali dovršiti rečenicu, odnosno predvidjeti daljnja događanja u tekstu. Takav tijek čitanja potaknuo je učenike i roditelje na razmišljanje, ponekad na točan slijed događaja, a ponekad ne, ali su zato ponuđena rješenja bila domišljata i zabavna.
Sljedeći zadatak bio je da učenici i roditelji u određenim skupinama čitaju priču bez naslova na glas, ujedno i kao primjer obiteljskog čitanja, nakon čega su trebali ponuditi, odnosno pogoditi naslov djela. Tijekom ovog dijela večeri, razgovaralo se o pročitanom, stoga su se sudionici dotaknuli tema poput vršnjačkog nasilja, svakodnevnih poteškoća, kako u školi, tako i u obitelji te životu općenito.
Učenici su ispunjavajući evaluacijski upitnik iskazali zadovoljstvo sudjelovanjem te predložili još više zadataka, što će im članovi Erasmus+ tima TITLE vrlo rado sljedeći put i omogućiti.
Uz bogaćenje rječnika te kao pomoć u učenju, čitanje je vrlo važno i radi razvijanja mašte, koja je potrebna u svim životnim fazama. Uz pročitanu knjigu možete proputovati cijeli svijet i to svatko na svoj način.
Književni pokus
Autor: Stjepana Kadić, 27. 1. 2021.
Učenici viših razreda škola u Drnju i Hlebinama, roditelji i učitelji sudjelovali su 25. siječnja 2021. na zanimljivoj online književnoj večeri nazvanoj Književni pokus. Inspiracija za naziv bio je dio večeri nazvan Žablji pokus, koji je nastao prema priči Žabe traže kralja Ivane Brlić-Mažuranić. Večer su organizirale članice Erasmus+ tima Elena Belec, Martina Hrastić Farkaš i Stjepana Kadić u sklopu TITLE projekta, čiji je glavni cilj promicanje čitanja, a posebice onoga s razumijevanjem.
Nakon uvodnog razgovora, učenici i njihovi roditelji su pažljivo slušali priču Ivane Brlić-Mažuranić, a nakon svake stanke su morali dovršiti rečenicu, odnosno predvidjeti daljnja događanja u tekstu. Takav tijek čitanja potaknuo je učenike i roditelje na razmišljanje, ponekad na točan slijed događaja, a ponekad ne, ali su zato ponuđena rješenja bila domišljata i zabavna.
Sljedeći zadatak bio je da učenici i roditelji u određenim skupinama čitaju priču bez naslova na glas, ujedno i kao primjer obiteljskog čitanja, nakon čega su trebali ponuditi, odnosno pogoditi naslov djela. Tijekom ovog dijela večeri, razgovaralo se o pročitanom, stoga su se sudionici dotaknuli tema poput vršnjačkog nasilja, svakodnevnih poteškoća, kako u školi, tako i u obitelji te životu općenito.
Učenici su ispunjavajući evaluacijski upitnik iskazali zadovoljstvo sudjelovanjem te predložili još više zadataka, što će im članovi Erasmus+ tima TITLE vrlo rado sljedeći put i omogućiti.
Uz bogaćenje rječnika te kao pomoć u učenju, čitanje je vrlo važno i radi razvijanja mašte, koja je potrebna u svim životnim fazama. Uz pročitanu knjigu možete proputovati cijeli svijet i to svatko na svoj način.
Krovna mapa za ovu stranicu nije postavljena, pa nema dokumenata za prikaz.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Digitalni časopisi |
Sigurnost na internetu |
Obrazovanje |
Upisi u srednju |
Ukupno: 366493