Smjernice za provođenje nastave na daljinu – od 21.12. 2020. do 23. 12. 2020.
Autor: Stjepana Kadić, 15. 12. 2020.
OŠ Fran Koncelak Drnje
Drnje, 14. 12. 2020.
OPĆE I TEHNIČKE SMJERNICE ZA PROVOĐENJE NASTAVE NA DALJINU – MODEL C
Nastava na daljinu podrazumijeva dvosmjernu komunikaciju na daljinu na relaciji učenik-učitelj, kao i samostalni rad za učenike od kuće. Učitelji koriste didaktičke pristupe koji su prikladni za učenje na daljinu i omogućavaju aktivno uključivanje i rad svih učenika i „dvosmjernu“ komunikaciju.
Učitelji mogu izvoditi nastavu na način da istovremeno svi učenici sudjeluju u komunikaciji/rješavanju zadataka i pri obradi (npr. putem aplikacije Zoom) ili zadajući zadatke za individualan rad učenika s definiranim ROKOM za izvršenje zadataka.
Nastava se izvodi po dosadašnjem rasporedu, a učitelji će koristiti metode rada, digitalne alate, on-line izvore znanja kao i HRT-ovu „Školu na Trećem“ u skladu s učeničkim sposobnostima.
RAD S UČENICIMA S TEŠKOĆAMA
Nastava na daljinu pojedinim učenicima bit će zahtjevnija od nastave u školi, učitelji će svoje metode rada prilagoditi učenicima i njihovim sposobnostima te produžiti rok za predaju zadataka ukoliko je to potrebno.
POMOĆNICI U NASTAVI
Pomoćnici u nastavi pružaju podršku učenicima kroz individualne razgovore putem aplikacije Teams, Viber-a ili pak putem e-maila. Pomoćnici prate rad učenika te su u kontaktu su s roditeljima/skrbnicima učenika i obavještavaju ih o radu učenika kao i o izostanku istog.
UČITELJI SU DUŽNI:
- nastavu na daljinu prilagoditi tehničkim i osobnim mogućnostima učenika
- u razredne kanale na aplikaciji Teams ili u Viber grupe dodati pomoćnike u nastavi
- nastavu održavati prema rasporedu koji se koristio tijekom izvođenja nastave u školi
- za komunikaciju s učenicima koristiti aplikaciju Teams ili Viber grupe (razredna nastava)
- zadatke zadavati u vremenu realne nastave u školama, dakle do 13 sati
- prilagoditi zadaće i obaveze učenika tako da učeniku za izvršavanje zadatka nije potrebno više vremena nego traje sat (ili blok sat)
- jasno definirati i dati do znanja rok za izvršavanje pojedinog zadatka
- evaluirati rad učenika tijekom nastave na daljinu (ukoliko ona potraje dulje od 3 dana).
Učitelji nisu dužni biti dostupni učenicima nakon 14 sati, odnosno nakon završetka zadnjeg sata u popodnevnoj smjeni.
UČENICI SU DUŽNI:
- učenici trebaju pratiti nastavu na vrijeme te na vrijeme izvršiti domaće zadaće
- tijekom nastave valja biti pažljiv i discipliniran
- kulturno se ponašati za vrijeme nastave, promicati i razvijati humane vrednote i savjestan odnos prema radu, aktivno sudjelovati u nastavi, ostalim aktivnostima te osobno pridonositi timskome radu
- u nastavi na daljinu ne koristiti neprimjerene izraze i riječi
- izvršavati svoje zadaće na vrijeme te u okviru zadanog roka
- svakom predmetnom učitelju javiti se prema rasporedu.
Ukoliko se učenik ne javi predmetnom učitelju u zadanom roku i u za to predviđeno vrijeme, učitelj upisuje izostanak učenika u e-Dnevnik. Roditelji nenazočnog učenika trebaju opravdati izostanak u roku od 24 sata u protivnom učeniku se upisuje izostanak.
TEHNIČKE UPUTE:
- satove u e-Dnevnik upisujete kao i tijekom redovne nastave u školi, bez posebnih napomena
- razrednici prilikom otvaranja novog radnog tjedna za 21., 22., 23. 12. označavaju dane kao nastavne te u tjednu napomenu upisujete:
- nastava se odvija po modelu C
- ukoliko vam se učenik ne javi u dogovorenom vremenu upisujete mu izostanak.
Sve upute i smjernice ovog dokumenta u skladu su sa sljedećim dokumentima, uputama i propisima Ministarstva znanosti i obrazovanja:
"Akcijski plan za provedbu nastave na daljinu",
"Preporuke o organizaciji radnog dana učenika",
"Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s COVID-19"
Smjernice za provođenje nastave na daljinu – od 21.12. 2020. do 23. 12. 2020.
Autor: Stjepana Kadić, 15. 12. 2020.
OŠ Fran Koncelak Drnje
Drnje, 14. 12. 2020.
OPĆE I TEHNIČKE SMJERNICE ZA PROVOĐENJE NASTAVE NA DALJINU – MODEL C
Nastava na daljinu podrazumijeva dvosmjernu komunikaciju na daljinu na relaciji učenik-učitelj, kao i samostalni rad za učenike od kuće. Učitelji koriste didaktičke pristupe koji su prikladni za učenje na daljinu i omogućavaju aktivno uključivanje i rad svih učenika i „dvosmjernu“ komunikaciju.
Učitelji mogu izvoditi nastavu na način da istovremeno svi učenici sudjeluju u komunikaciji/rješavanju zadataka i pri obradi (npr. putem aplikacije Zoom) ili zadajući zadatke za individualan rad učenika s definiranim ROKOM za izvršenje zadataka.
Nastava se izvodi po dosadašnjem rasporedu, a učitelji će koristiti metode rada, digitalne alate, on-line izvore znanja kao i HRT-ovu „Školu na Trećem“ u skladu s učeničkim sposobnostima.
RAD S UČENICIMA S TEŠKOĆAMA
Nastava na daljinu pojedinim učenicima bit će zahtjevnija od nastave u školi, učitelji će svoje metode rada prilagoditi učenicima i njihovim sposobnostima te produžiti rok za predaju zadataka ukoliko je to potrebno.
POMOĆNICI U NASTAVI
Pomoćnici u nastavi pružaju podršku učenicima kroz individualne razgovore putem aplikacije Teams, Viber-a ili pak putem e-maila. Pomoćnici prate rad učenika te su u kontaktu su s roditeljima/skrbnicima učenika i obavještavaju ih o radu učenika kao i o izostanku istog.
UČITELJI SU DUŽNI:
- nastavu na daljinu prilagoditi tehničkim i osobnim mogućnostima učenika
- u razredne kanale na aplikaciji Teams ili u Viber grupe dodati pomoćnike u nastavi
- nastavu održavati prema rasporedu koji se koristio tijekom izvođenja nastave u školi
- za komunikaciju s učenicima koristiti aplikaciju Teams ili Viber grupe (razredna nastava)
- zadatke zadavati u vremenu realne nastave u školama, dakle do 13 sati
- prilagoditi zadaće i obaveze učenika tako da učeniku za izvršavanje zadatka nije potrebno više vremena nego traje sat (ili blok sat)
- jasno definirati i dati do znanja rok za izvršavanje pojedinog zadatka
- evaluirati rad učenika tijekom nastave na daljinu (ukoliko ona potraje dulje od 3 dana).
Učitelji nisu dužni biti dostupni učenicima nakon 14 sati, odnosno nakon završetka zadnjeg sata u popodnevnoj smjeni.
UČENICI SU DUŽNI:
- učenici trebaju pratiti nastavu na vrijeme te na vrijeme izvršiti domaće zadaće
- tijekom nastave valja biti pažljiv i discipliniran
- kulturno se ponašati za vrijeme nastave, promicati i razvijati humane vrednote i savjestan odnos prema radu, aktivno sudjelovati u nastavi, ostalim aktivnostima te osobno pridonositi timskome radu
- u nastavi na daljinu ne koristiti neprimjerene izraze i riječi
- izvršavati svoje zadaće na vrijeme te u okviru zadanog roka
- svakom predmetnom učitelju javiti se prema rasporedu.
Ukoliko se učenik ne javi predmetnom učitelju u zadanom roku i u za to predviđeno vrijeme, učitelj upisuje izostanak učenika u e-Dnevnik. Roditelji nenazočnog učenika trebaju opravdati izostanak u roku od 24 sata u protivnom učeniku se upisuje izostanak.
TEHNIČKE UPUTE:
- satove u e-Dnevnik upisujete kao i tijekom redovne nastave u školi, bez posebnih napomena
- razrednici prilikom otvaranja novog radnog tjedna za 21., 22., 23. 12. označavaju dane kao nastavne te u tjednu napomenu upisujete:
- nastava se odvija po modelu C
- ukoliko vam se učenik ne javi u dogovorenom vremenu upisujete mu izostanak.
Sve upute i smjernice ovog dokumenta u skladu su sa sljedećim dokumentima, uputama i propisima Ministarstva znanosti i obrazovanja:
"Akcijski plan za provedbu nastave na daljinu",
"Preporuke o organizaciji radnog dana učenika",
"Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s COVID-19"
Krovna mapa za ovu stranicu nije postavljena, pa nema dokumenata za prikaz.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Digitalni časopisi |
Sigurnost na internetu |
Obrazovanje |
Upisi u srednju |
Ukupno: 366490