Dobrota je najljepša boja
Autor: Maja Hižman, 12. 3. 2017.
Učenici 3. b razreda Područne škole Sigetec odradili su 3. radionicu u sklopu projekta "Memento prijateljstva 3" pod imenom "Dobrota je najljepša boja". Na satu Hrvatskog jezika učenici su interpretirali priču Stjepana Lica "Koja je boja najljepša" preko koje su izražavali osjećaje za slično i različito. Nakon interpretacije učenici formiraju krug, dok su dvoje učenika u sredini kruga okrenuti leđima. Svaki učenik navodi jednu stvar po kojoj se to dvoje učenika razlikuju dok oni u sredini kruga sa svakom razlikom prave korak naprijed. Nakon što dođu do kraja kruga dvoje učenika u krugu se okreću jedan prema drugome i sada učenici navode njihove sličnosti. Sa svakom sličnošću učenici prave korak prema naprijed. Potaknuti su na razmišljanje da sličnosti mogu uočiti i u tome kakvi su učenici, što vole, kako se ponašaju, njihovim karakterima i slično. Zaključili su da smo svi različiti, ali i da imamo puno sličnosti i zajedničkih stvari. I razlike i sličnosti treba poštovati i cijeniti jer se po tome ističemo među ostalim ljudima. Učiteljica Adela Jadan
Na kraju sata učenike učenicima pokazujem krumpir. Govorim o njemu kako ga uvijek uzimam zdravo za gotovo i kako zapravo nikad nisam detaljnije i bolje razmišljala o krumpiru. Možemo li naći neke sličnosti s ljudima? Učenici dobivaju svaki po jedan krumpir. Trebaju upoznati svoj krumpir i sprijateljiti se s njim. Uočiti njegove nedostatke, brazgotine, oblik, boju, veličinu, težinu kako bi mogli predstaviti svoj krumpir kao svojeg prijatelja. Nakon određenog vremena predstavljam svoj krumpir, kao svojeg prijatelja ( odakle je došao, kako je provodio vrijeme, gdje je završio, što bi želio i slično) i tražim od učenika da se netko od njihovih krumpira sprijatelji s mojim na način da ga predstave i upoznaju. Učenici su zaključili kako su ljudi slični krumpirima, svaki čovjek ima svoj životni put, svoj izgled, svoje ponašanje, svoj način života. Kada ih stavimo na hrpu, pomišljamo da su to sve krumpiri i da su svi jednaki, pogotovo u jelima. Učenici su osvijestili da je svaki krumpir poseban po nečemu i da nisu svi isti kao što nisu svi ljudi isti, jednakih sposobnosti, jednake nacionalnosti, kulture, jezika i slično. Za domaću zadaću dobili su shemu u kojoj su trebali nacrtati sebe i svojeg prijatelja/prijateljicu/brata/sestru/ te napisati po čemu su slični, po čemu su različiti i što im se kod te osobe sviđa.
Dobrota je najljepša boja
Autor: Maja Hižman, 12. 3. 2017.
Učenici 3. b razreda Područne škole Sigetec odradili su 3. radionicu u sklopu projekta "Memento prijateljstva 3" pod imenom "Dobrota je najljepša boja". Na satu Hrvatskog jezika učenici su interpretirali priču Stjepana Lica "Koja je boja najljepša" preko koje su izražavali osjećaje za slično i različito. Nakon interpretacije učenici formiraju krug, dok su dvoje učenika u sredini kruga okrenuti leđima. Svaki učenik navodi jednu stvar po kojoj se to dvoje učenika razlikuju dok oni u sredini kruga sa svakom razlikom prave korak naprijed. Nakon što dođu do kraja kruga dvoje učenika u krugu se okreću jedan prema drugome i sada učenici navode njihove sličnosti. Sa svakom sličnošću učenici prave korak prema naprijed. Potaknuti su na razmišljanje da sličnosti mogu uočiti i u tome kakvi su učenici, što vole, kako se ponašaju, njihovim karakterima i slično. Zaključili su da smo svi različiti, ali i da imamo puno sličnosti i zajedničkih stvari. I razlike i sličnosti treba poštovati i cijeniti jer se po tome ističemo među ostalim ljudima. Učiteljica Adela Jadan
Na kraju sata učenike učenicima pokazujem krumpir. Govorim o njemu kako ga uvijek uzimam zdravo za gotovo i kako zapravo nikad nisam detaljnije i bolje razmišljala o krumpiru. Možemo li naći neke sličnosti s ljudima? Učenici dobivaju svaki po jedan krumpir. Trebaju upoznati svoj krumpir i sprijateljiti se s njim. Uočiti njegove nedostatke, brazgotine, oblik, boju, veličinu, težinu kako bi mogli predstaviti svoj krumpir kao svojeg prijatelja. Nakon određenog vremena predstavljam svoj krumpir, kao svojeg prijatelja ( odakle je došao, kako je provodio vrijeme, gdje je završio, što bi želio i slično) i tražim od učenika da se netko od njihovih krumpira sprijatelji s mojim na način da ga predstave i upoznaju. Učenici su zaključili kako su ljudi slični krumpirima, svaki čovjek ima svoj životni put, svoj izgled, svoje ponašanje, svoj način života. Kada ih stavimo na hrpu, pomišljamo da su to sve krumpiri i da su svi jednaki, pogotovo u jelima. Učenici su osvijestili da je svaki krumpir poseban po nečemu i da nisu svi isti kao što nisu svi ljudi isti, jednakih sposobnosti, jednake nacionalnosti, kulture, jezika i slično. Za domaću zadaću dobili su shemu u kojoj su trebali nacrtati sebe i svojeg prijatelja/prijateljicu/brata/sestru/ te napisati po čemu su slični, po čemu su različiti i što im se kod te osobe sviđa.
Krovna mapa za ovu stranicu nije postavljena, pa nema dokumenata za prikaz.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Digitalni časopisi |
Sigurnost na internetu |
Obrazovanje |
Upisi u srednju |
Ukupno: 366493