Projekt "Memento prijateljstva 3"
Autor: Maja Hižman, 17. 10. 2016.
U sklopu projekta "Memento prijateljstva 3" pokrenutog od strane Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono (više na: http://mementoprijateljstva.weebly.com/) 3. b razred PŠ Sigetec odradio je prvu radionicu pod nazivom "SLUŠAM - NE SLUŠAM". Učenici su na zanimljiv način osjetili kako se trebaju poštivati pravila ponašanja i autoriteta. U uvodnom dijelu sata prisjetili smo se razrednih pravila. U glavnom dijelu sata odglumili smo dvije scene: u prvoj sceni jedan učenik mijenja učiteljicu i dobiva tajni naputak što treba raditi, dok ostali učenici (zajedno s učiteljicom) ostaju u ulogama učenika i dobivaju tajni naputak kako se neprimjereno ponašati (ometati učitelja). Nakon scene raspravljali smo o njihovom ponašanju prema učitelju i prema radu, kako su se osjećali, što im je najviše smetalo. U drugoj sceni druga učenica glumi učiteljicu i dobiva tajni naputak što raditi dok ostali učenici dobivaju jednak tajni naputak o slušanju učiteljice i da rade sve što im se kaže. Nakon scene raspravljali smo o njihovom ponašanju, uspoređivali obje scene i zaključili da se svi bolje osjećamo i ljepše radimo kada poštujemo pravila ponašanja i autoritet (učiteljicu). Na kraju sata svaki učenik na samoljepljivi papirić piše jednu rečenicu o tome kako se treba ponašati i poštivati autoritet te ih lijepimo na karton. Učenici su uživali u ovoj radionici i izrazili želju za više ovakvih načina rada. Učiteljica: Adela Jadan
Projekt "Memento prijateljstva 3"
Autor: Maja Hižman, 17. 10. 2016.
U sklopu projekta "Memento prijateljstva 3" pokrenutog od strane Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono (više na: http://mementoprijateljstva.weebly.com/) 3. b razred PŠ Sigetec odradio je prvu radionicu pod nazivom "SLUŠAM - NE SLUŠAM". Učenici su na zanimljiv način osjetili kako se trebaju poštivati pravila ponašanja i autoriteta. U uvodnom dijelu sata prisjetili smo se razrednih pravila. U glavnom dijelu sata odglumili smo dvije scene: u prvoj sceni jedan učenik mijenja učiteljicu i dobiva tajni naputak što treba raditi, dok ostali učenici (zajedno s učiteljicom) ostaju u ulogama učenika i dobivaju tajni naputak kako se neprimjereno ponašati (ometati učitelja). Nakon scene raspravljali smo o njihovom ponašanju prema učitelju i prema radu, kako su se osjećali, što im je najviše smetalo. U drugoj sceni druga učenica glumi učiteljicu i dobiva tajni naputak što raditi dok ostali učenici dobivaju jednak tajni naputak o slušanju učiteljice i da rade sve što im se kaže. Nakon scene raspravljali smo o njihovom ponašanju, uspoređivali obje scene i zaključili da se svi bolje osjećamo i ljepše radimo kada poštujemo pravila ponašanja i autoritet (učiteljicu). Na kraju sata svaki učenik na samoljepljivi papirić piše jednu rečenicu o tome kako se treba ponašati i poštivati autoritet te ih lijepimo na karton. Učenici su uživali u ovoj radionici i izrazili želju za više ovakvih načina rada. Učiteljica: Adela Jadan
Krovna mapa za ovu stranicu nije postavljena, pa nema dokumenata za prikaz.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Digitalni časopisi |
Sigurnost na internetu |
Obrazovanje |
Upisi u srednju |
Ukupno: 366674