Projekt "Čitamo mi, u obitelji svi"
Autor: Maja Hižman, 29. 1. 2013.
Razvoj čitalačke vještine ključan je za razvoj svih drugih pismenosti. Učenici nižih razreda uče ponajprije oponašanjem, a sve do puberteta glavni su im uzori i autoriteti njihovi roditelji.
Ako učenici u nižim razredima ne usvoje dovoljno dobro tehniku čitanja, kasnije je vrlo teško nadoknaditi propušteno te redovito imaju problema s učenjem, a ne samo s čitanjem (lektire). Projektom „Čitamo mi, u obitelji svi“ roditeljima skrećemo pozornost na činjenicu koliko je vrijedno i nezamjenjivo da tijekom svih nižih razreda budu uzor svojoj djecu u čitanju. Projekt je inicirala Hrvatska mreža školskih knjižničara. U našoj školi u projektu sudjeluju učenici četvrtih razreda i njihovi roditelji iz Drnja i Sigeca tijekom drugog polugodišta. Projekt se počeo provoditi u petak, 19. siječnja 2013.
Svakog petka će jedan učenik dobiti knjižnični ruksak s osam knjiga (knjige za djecu, odrasle i za zajedničko čitanje djece i odraslih). Taj ruksak učenik drži u svojoj obitelji pet dana i vraća ga u srijedu. Tijekom tih pet dana obitelj tog učenika odvaja svaki dan po 15-tak minuta za zajedničko čitanje ulomaka knjiga iz ruksaka, a zatim upisuje dojmove. Dojmove mogu pisati i roditelji i učenik. Nakon što vrati ruksak u školu, učenik će u srijedu prvi sat 15-tak minuta prezentirati kako je sa svojom obitelji čitao navedene knjige.
Hvala svim roditeljima i učenicima koji sudjeluju u ovom projektu te što su prepoznali važnost obiteljskog čitanja.
Šk. knjižničarka Stjepana Kadić
Projekt "Čitamo mi, u obitelji svi"
Autor: Maja Hižman, 29. 1. 2013.
Razvoj čitalačke vještine ključan je za razvoj svih drugih pismenosti. Učenici nižih razreda uče ponajprije oponašanjem, a sve do puberteta glavni su im uzori i autoriteti njihovi roditelji.
Ako učenici u nižim razredima ne usvoje dovoljno dobro tehniku čitanja, kasnije je vrlo teško nadoknaditi propušteno te redovito imaju problema s učenjem, a ne samo s čitanjem (lektire). Projektom „Čitamo mi, u obitelji svi“ roditeljima skrećemo pozornost na činjenicu koliko je vrijedno i nezamjenjivo da tijekom svih nižih razreda budu uzor svojoj djecu u čitanju. Projekt je inicirala Hrvatska mreža školskih knjižničara. U našoj školi u projektu sudjeluju učenici četvrtih razreda i njihovi roditelji iz Drnja i Sigeca tijekom drugog polugodišta. Projekt se počeo provoditi u petak, 19. siječnja 2013.
Svakog petka će jedan učenik dobiti knjižnični ruksak s osam knjiga (knjige za djecu, odrasle i za zajedničko čitanje djece i odraslih). Taj ruksak učenik drži u svojoj obitelji pet dana i vraća ga u srijedu. Tijekom tih pet dana obitelj tog učenika odvaja svaki dan po 15-tak minuta za zajedničko čitanje ulomaka knjiga iz ruksaka, a zatim upisuje dojmove. Dojmove mogu pisati i roditelji i učenik. Nakon što vrati ruksak u školu, učenik će u srijedu prvi sat 15-tak minuta prezentirati kako je sa svojom obitelji čitao navedene knjige.
Hvala svim roditeljima i učenicima koji sudjeluju u ovom projektu te što su prepoznali važnost obiteljskog čitanja.
Šk. knjižničarka Stjepana Kadić
Krovna mapa za ovu stranicu nije postavljena, pa nema dokumenata za prikaz.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Digitalni časopisi |
Sigurnost na internetu |
Obrazovanje |
Upisi u srednju |
Ukupno: 366490