Interdisciplinarni pristup nastavi omogućava učenicima povezivanje različitih predmeta kroz kreativne aktivnosti. Jedan od zanimljivih primjera takvog rada realiziran je u petom razredu područne škole Josipa Generalića Hlebine. Učenici su uz vodstvo učiteljice matematike Ksenije Varović i učiteljice likovne kulture Tijane Mamić istraživali povezanost umjetnosti i matematike kroz djelo Vasilija Kandinskog – „Kompozicija kvadrata i koncentričnih krugova“.
Vasilij Kandinski, pionir apstraktne umjetnosti, poznat je po geometrijskoj preciznosti svojih djela, što ga čini idealnim za povezivanje umjetnosti i matematike. Učenici su analizirali njegovo djelo „Kompozicija kvadrata i krugova“, obraćajući posebnu pozornost na koncentrične krugove i njihov višeslojni karakter.
Tijekom sata učenici su kombinirali matematičke i umjetničke vještine. Aktivnost je uključivala matematičke zadatke i izradu kompozicije. Matematički zadaci bili su precizno crtanje kvadrata i koncentričnih krugova različitih veličina pomoću ravnala i šestara, uz primjenu mjernih jedinica i proporcija. Izrada kompozicija podrazumijevala je da učenici osmislile vlastite apstraktne kompozicije, kombinirajući boje i oblike inspirirane Kandinskim. Naglasak je bio na preciznosti, ravnoteži i ritmičkom skladu.
Ova aktivnost omogućila je učenicima razumijevanje geometrijskih oblika kao dijela umjetnosti i matematike. Vježbali su preciznost, proporcije i simetriju te razvijali kreativno izražavanje. Posebno su uživali u izradi slojeva koncentričnih krugova, što je zahtijevalo strpljenje i pažnju.
Kombinacija matematike i likovne kulture kroz djelo Vasilija Kandinskog pokazala se kao uspješan način učenja kroz praksu. Uz podršku učiteljica Ksenije Varović i Tijane Mamić, učenici su obogatili znanje iz oba područja, razvili preciznost i strpljenje te uživali u kreativnom procesu.