Vijesti
Memento prijateljstva - 2. radionica
Autor: Adela Stilin, 13. 11. 2020.
Učenici 7.b razreda na Satu razrednika proveli su drugu radionicu po redu u sklopu projekta "Memento prijateljstva".
Radionica: jačanje samopouzdanja i sigurnosti u ophođenju u ostvarivanju životnih ciljeva.
Cilj radionice je jačati samopouzdanje i samopoštovanje učenika te uzeti u obzir male uspjehe tijekom dana koji nas grade kao osobu te na taj način ostvaruju životne ciljeve.
Razgovorom u krugu raspravljamo o pitanjima: što je za učenike uspjeh; kako izgleda uspješna osoba, što je samopouzdanje, tko ima samopouzdanja, kako ga dobiti/povećati/njegovati i slično.
Učenicima dijelim papire u kojima je nacrtana „Duga samopoštovanja“ gdje učenici moraju upisati odgovore na sljedeća pitanja: „Dobar sam prijatelj jer...“, „Najsretnija sam...“, „Ponosna sam na sebe jer...“, „Posebna sam jer...“, Dobar sam u ...“. Na kraju duge stoji poruka „JA SAM VRIJEDNA OSOBA!“
Učenici nakon toga izvlače papiriće s imenima prijatelja i prijateljica iz razreda, te dobijaju još jednu „Dugu samopoštovanja“ ali ovaj puta moraju ispuniti dugu o svojem prijatelju ili prijateljici čije su ime izvukli.
Na kraju smo poruke sakupili i zalijepili na hamer papir, a poruke za prijatelje je podijelila razrednica, anonimno, kako učenici ne bi znali tko je za njih pisao lijepe riječi koje podižu samopouzdanje i samopoštovanje.
Shema duge je preuzeta s ove mrežne stranice.
Vijesti
Memento prijateljstva - 2. radionica
Autor: Adela Stilin, 13. 11. 2020.
Učenici 7.b razreda na Satu razrednika proveli su drugu radionicu po redu u sklopu projekta "Memento prijateljstva".
Radionica: jačanje samopouzdanja i sigurnosti u ophođenju u ostvarivanju životnih ciljeva.
Cilj radionice je jačati samopouzdanje i samopoštovanje učenika te uzeti u obzir male uspjehe tijekom dana koji nas grade kao osobu te na taj način ostvaruju životne ciljeve.
Razgovorom u krugu raspravljamo o pitanjima: što je za učenike uspjeh; kako izgleda uspješna osoba, što je samopouzdanje, tko ima samopouzdanja, kako ga dobiti/povećati/njegovati i slično.
Učenicima dijelim papire u kojima je nacrtana „Duga samopoštovanja“ gdje učenici moraju upisati odgovore na sljedeća pitanja: „Dobar sam prijatelj jer...“, „Najsretnija sam...“, „Ponosna sam na sebe jer...“, „Posebna sam jer...“, Dobar sam u ...“. Na kraju duge stoji poruka „JA SAM VRIJEDNA OSOBA!“
Učenici nakon toga izvlače papiriće s imenima prijatelja i prijateljica iz razreda, te dobijaju još jednu „Dugu samopoštovanja“ ali ovaj puta moraju ispuniti dugu o svojem prijatelju ili prijateljici čije su ime izvukli.
Na kraju smo poruke sakupili i zalijepili na hamer papir, a poruke za prijatelje je podijelila razrednica, anonimno, kako učenici ne bi znali tko je za njih pisao lijepe riječi koje podižu samopouzdanje i samopoštovanje.
Shema duge je preuzeta s ove mrežne stranice.
Dokumenti
Krovna mapa za ovu stranicu nije postavljena, pa nema dokumenata za prikaz.
Sudjelujemo...
Tražilica
Anketa
Provodiš li rado svoje slobodno vrijeme u kutku za čitanje (Drnje i Hlebine)?
Kalendar
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Korisni linkovi
Digitalni časopisi |
Sigurnost na internetu |
Obrazovanje |
Upisi u srednju |
Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 9. 2016.
Ukupno: 366453
Ukupno: 366453