preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Fran Koncelak" Drnje

 > Naslovnica
Vijesti

Dan sigurnijeg interneta

Autor: Stjepana Kadić, 4. 3. 2024.

          

   Učiteljice informatike Adela Stilin, Nikolina Ritoša i Tatjana Perić su provele niz zanimljivih aktivnosti na temu sigurnijeg interneta. Više možete pročitati u nastavku ove vijesti.

   Učenici petih razreda u Matičnoj školi Drnje obilježili su Dan sigurnijeg interneta uz pomoć brošure Vodič za sigurni internet i nepromišljene surfere koju je s nama podijelio HAKOM (Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti). Učenici su izražavali svoja mišljenja i dijelili iskustva u korištenju popularnih aplikacija poput TikToka ili Snapchata. Također, učenici su osvijestili važnost čuvanja osobnih podataka na internetu. 

Učiteljica informatike Adela Stilin

 

   S učenicima trećih i četvrtih razreda smo obilježili Dan sigurnije Interneta na temu Naše online vrijeme. Razgovarali smo o njihovom vremenu u online igrama, opasnostima koje donose te smo na tu temu u parovima izrađivali plakate u web alatima PostermyWall i Bojanje 3D. Svaki par imao je zadatak osmisliti plakat, koji za cilj ima informirati njihove vršnjake o sigurnom igranju igrica, online kupovini igrica i nadogradnja, kao i korištenju društvenih mreža (koje su djeca navela u odgovorima uvodne aktivnosti). Trebali su osmisliti internetskog junaka i njegovih pet pravila kako mogu povećati svoju sigurnost na Internetu tijekom igranja igrica i komuniciranja s drugima tijekom igranja ili korištenja društvenih mreža. 

Učiteljica informatike Nikolina Ritoša

 

   Povodom Dana sigurnijeg interneta 6. veljače 2024. učiteljica informatike Tatjana Perić održala je radionicu „Suradnjom do uspjeha“, preuzetu s mrežne stranice Centra za sigurniji Internet. Na radionici je sudjelovalo 10 učenika uzrasta od 13 godina (učenici sedmog razreda) Područne škole Josipa Generalića Hlebine. Radionica je provedena na satu informatike i trajala je jedan školski sat. Cilj radionice bio je razviti svijet o rizičnim ponašanjima u video igrama te potaknuti razvoj odgovornih navika igranja.

   Sat je počeo raspravom o igricama koje učenici igraju, koliko često igraju, razgovaraju li sa suigračima u igri, o čemu razgovaraju, jesu li razgovori bili neugodni, što tada učine, kako se osjećaju prilikom igranja te što čine kada ih igre razljute. Nakon rasprave, učenici su formirali grupe za natjecanje. Pitanja koja su se nalazila na nastavnom listiću bila su vezana uz situacije u video igrama te savjete koji im mogu pomoći da igraju bolje. Nakon natjecanja, izbrojili smo bodove i proglasili pobjednika natjecanja, grupu Vijetnam. Na kraju sata učenici su vrednovali provedenu radionicu. Zaključili su da su i sami iskusili rizična ponašanja u video igrama te da trebaju prakticirati odgovorne navike igranja. Svaki od učenika je dobio potvrdu  za sudjelovanje u obilježavanju Dana sigurnijeg interneta. 

   Učenici trećih i četvrtih razreda sudjelovali su na radionici „Balansiram“, preuzetoj s mrežne stranice Centar za sigurniji Internet. Na radionici su sudjelovala ukupno 23 učenika uzrasta od 9 i 10 godina Područne škole Josipa Generalića Hlebine. Radionica je provedena na satu informatike i trajala jedan školski sat. Cilj radionice bio je pronalaženje alternativnih aktivnosti za provođenje slobodnog vremena.

   Sat je počeo raspravom o igricama koje igraju, na kojim uređajima igraju, koliko često igraju, kako se osjećaju prilikom igranja te što čine kada vas igre razljute ili rastuže. Nakon rasprave, učenici su navodili stvari i aktivnosti koje ih čine sretnima. Jedan po jedan su dolazili ispred ploče te su pisali ili crtali jednu aktivnost. Neke od njih su bile: puhanje mjehurića, plesanje, pjevanje, crtanje, igranje s kućnim ljubimcima, vožnja biciklom i slično.

   Uslijedio je zadatak Vaga u balansu, individualni zadatak na nastavnom listiću. Na listu papira bila je nacrtana vaga. Na jednoj strani vage nalazile su se video igre, a druga strana bila je prazna. Učenici su imali još malo vremena za razmišljanje o aktivnostima koje bi mogli raditi bez igranja video igara, tj. bez korištenja ekrana. Na prazne crte su zapisivali ili crtali aktivnosti koje su već spomenuli ili su dodali i neku novu. Nakon izvršenog zadatka, učenici su čitali su svoja nova rješenja. Na kraju sata učenici su vrednovali provedenu radionicu. Zaključili su da postoje bolje aktivnosti od provođenja vremena ispred ekrana. Predložila sam učenicima da ispunjenu vagu u balansu drže na vidljivom mjestu, tako da idući put kad dobiju želju za igranjem igara, pogledaju svoju vagu u balansu i razmisle što bi od aktivnosti mogli raditi. Svaki od učenika dobio je potvrdu za sudjelovanje u obilježavanju Dana sigurnijeg interneta.

                                    Učiteljica Tatjana Perić

 

 

 




Sudjelujemo...

 

     

   Natjecanje u financijskoj

           pismenosti

 

   

        Klokan bez granica

       

        Dabar natjecanje

     

      Sudoku natjecanje

         

      Večer matematike

  

  Eratostenov eksperiment

       

   Budi internet genijalac

Tražilica
Anketa
Provodiš li rado svoje slobodno vrijeme u kutku za čitanje (Drnje i Hlebine)?



Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Korisni linkovi




Brojač posjeta
Ispis statistike od 1. 9. 2016.

Ukupno: 366596
CMS za škole logo
Osnovna škola "Fran Koncelak" Drnje / Pemija 72, HR-48322 Drnje / os-fkoncelak-drnje.skole.hr / ured@os-fkoncelak-drnje.skole.hr
preskoči na navigaciju